من هنوزم اميدوارم نميدونم شايد از ديد خيلي ها عجيب باشه ولي من دلم به تو خدايا خدايا در اين ماه عزيز ازت ميخوام عاقبت به خير بشم ازت ميخوام حواست بيشتر بهم باشه ..خدايا سال به سال سختتر ميشه ..اگه قرار به پختگي و ساخته شدن بود بايد ميشد تا الان ديگه گاهي حس ميكنم اشتباه كردم اشتباه ميكنم و اشتباه خواهم كرد !!!!!!!!!! خدايا كمكم كن ..خدايا نظر كن برمن ...خداي من تشكر ميكنم ازت به خاطر همه چي به خاطر پدرم ،مادرم خواهران و برادرانم و سر تعظيم فرود مي آورم خدايا شكرت
خدايا شكر ت ميكنم به خاطر همه چي به خاطر نعمت هايي كه بهم بخشيدي به خاطر بزرگترين و كوچكترينش به خاطر سر و تن سالم كه بهم بخشيدي حتي به خاطر لذت نشستن رو ايوون خونه و نگاه به طبيعت ولي خدايا از تو ميخوام كمك كني بتونم جاي جاي زميني كه خلق كردي رو بتونم ببينم و از لحظه لحظه ش لذت ببرم بگم و بگم الهي شكرت ..ميدوني كه تمام اينها در كنار يه همراه لذت بخش تر خواهد بود ..خدايا اگه تو بخواي همه چي خوب خواهد شد
يه چند روزيه ذهنم رفته به اين سمت كه شايد تمام اين چيزايي كه ميخوام روزي بدست بيارم ولي خدايي نكرده نباشند كساني كه به خاطر داشتن ها با هم دعا ميكرديم ..انگار هميشه بايد تو زندگي ادم يه خلا هايي باشه ...خدايا نشه جوري كه از هر چي ميترسم سرم بياد خدايا من ميترسم ...خدايا روشنايي ميخوام خدايا نور ميخوام خدايا تو عظيمي و حكيم راهنمايم باش خدايا كمك كن جزو بندگان صالح تو باشم خدايا كمك كن بنده اي باشم كه بهشون نعمت ارزاني داشتي نه نغمت
خدايا پاداش صبوري ام چند؟؟؟
زندگی,هرچه رابخواهی همان را به تو می دهد...ما را در سایت زندگی,هرچه رابخواهی همان را به تو می دهد دنبال میکنید
برچسب: lk 290 lukas, نویسنده: بازدید: 16