من و دلهره

خرید بک لینک
الان ساعت نزدیک دو صبح من تنها یه کم بغض الود با هدفون تو گوشم اهنگ مرتضی پاشایی یه دنیا نگرانی و البته یه دنیا چیزهای خوبی که میخوام تو دلم و بی نهایت دلم میخواد از این حسای بد خلاص شم  ...حاصل این همه نگرانی اخرش این شد که خسته شدم از غم ئ خواستم که راحت شم از این همه غصه خواستم که بهش زندگی ببخشم گفتم بذار رها بشه بره زندگیشو کنه نمیدونم کاری که کردم درسته یا غلط شایدم کاری به درست و غلط گفتنم نبود مجبور به این انتخاب بودیم و این انتخاب شاید برام خیلی گرون تموم بشه ...خدایا اگه میبینی منو منو ببخش نمیدونم همیشه حس کردم گناه کارم شاید به هیچ کس  بدهکار نباشم شاید به خودم اجحاف کردم شاید من خودم به خودم ظلم کردم حس بدیه که حس کنی به خودت بدهکاری خدایا منو ببخش ...خدایا منو ببخش ....هر چقدر که ادم بزرگتر میشه ترساش بزرگتر میشن خدایا من میترسم خدایا کمکم کن بیشتر از همیشه  

زندگی,هرچه رابخواهی همان را به تو می دهد...

ما را در سایت زندگی,هرچه رابخواهی همان را به تو می دهد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:05

صفحه بندی